ماشین لباس شویی آبسال

  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 ظرفیت 9 کیلوگرمی

ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 ظرفیت 9 کیلوگرمی

ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 9 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش تمام لمسی از نوع LED استفاده می شود. و از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. رتبه انرژی مصرفی ماشین لباسشویی سام +++A بوده که این ماشین را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

ماشین لباسشویی سام دارای 16 برنامه مختلف جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق صفحه نمایش کاملا لمسی در قسمت بالای لباسشویی انتخاب و تنظیم می نمایید.

یک مزیت مهم که ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 دارا می باشد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی بیاندازید. و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود. بعلاوه این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشو سریع در 15 و 42 دقیقه ی می باشد. این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. از دیگر قابلیت های این محصول میتوان به قابلیت خیس کردن لباس جهت از بین بردن لکه ها، پیش شستشو، شستشوی هوشمند، گیربکسی، قابلیت برعکس شستن و مصرف پایین آب آن اشاره کرد.

برای مشاهده و خرید ماشین لباسشویی های پارس خزر ، آبسال و سام کلیک کنید.

مشخصات: نوع-مخزن : درب نوع-موتور : بدون سرعت-چرخش-موتور : ۱۴۰۰ ظرفیت-دیگ : ۹ جهت-بازشدن-در : به سیستم-ایمنی : قفل دستگاه-نمایش-وضعیت : نمایشگر شناسه : ۲۹۰۰۰۳۹۰۰۰۵۱۵ توضیحات-صفحه-نمایش : دارای عمق : ۶۰ سایر-ویژگیها : حداکثر ارتفاع : ۸۵ پهنا : ۵۹.۵ ابعاد : ۶۰x۵۹.۵x۸۵ رنگ : اینوکس ماشینماشین #خانه_و_آشپزخانه #سام #ماشین_لباسشویی خرید ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 ظرفیت 9 کیلوگرمیقیمت ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 ظرفیت 9 کیلوگرمیبهترین قیمت ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 ظرفیت 9 کیلوگرمیارزانترین قیمت ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485 ظرفیت 9 کیلوگرمی

  • ۰۱/۰۳/۲۷
  • amir qolamreza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی